Czech Superbrands


Ocenění Czech Superbrands 2014–2024

Ocenění Superbrands Award 2024, které je každoročně udělováno značkám ve více než 90 zemích světa, zná své majitele. Jedním z oceněných je také značka Vileda společnosti Freudenberg Home and Cleaning Solutions s.r.o., která cenu obdržela jako výraz uznání za kvalitní služby a vynikající obchodní výsledky. Značka Vileda získává ocenění pravidelně již od roku 2014, což dokazuje zejména spokojenost zákazníků s jejími výrobky šetřící čas a námahu při úklidu domácnosti a dalších prostor.

Cenu i letos udělovala odborná komise Brand Council, složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu, která kromě svých úsudků vychází také z průzkumu zákaznických preferencí.

Czech Superbrands award - Vileda Czech Superbrands award - Vileda Czech Superbrands award - Vileda Czech Superbrands award - Vileda Czech Superbrands award - Vileda Czech Superbrands award - Vileda Czech Superbrands award - Vileda Czech Superbrands award - Vileda Czech Superbrands award - Vileda

O Superbrands

Mezinárodní organizace Superbrands - nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek

Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty.

V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013. Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů.

Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od roku 2014 existují 2 kategorie, které zohledňují zaměření značek na B2C (ocenění Superbrands) a B2B (Business Superbrands). Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu.

Více informací o Superbrands: czechsuperbrands.com


 
a brand of FREUDENBERG